galeria zdjęć

Zimowa wyprawa

No i nie wytrzymaliśmy do wiosny.  13-tego lutego ruszyliśmy na pierwszą wycieczkę pieszą w nowym roku, a tym samym rozpoczęliśmy nowy sezon turystyczny z grupą turystyki górskiej MOK.  Za cel wyprawy obraliśmy spontanicznie Halę Krupową. Śniegi po pas, zadymka a my do przodu. Ruszyliśmy z Wielkiej Polany Sidzińskiej i szlakiem wzdłuż zboczy „Psiej Doliny” wspięliśmy się na polanę, po utrwaleniu tego wyczynu aparatem fotograficznym udaliśmy się do schroniska na gorącą herbatę. Rozgrzewając się gorącym napojem snuliśmy plany na nowy sezon. Pomysłów wiele, szczytów i innych celów do zdobywania na pewno nie zabraknie i z pewnością wiele z nich uda się w tym roku osiągnąć z tą zgraną pełną zapału i otwartą na nowych towarzyszy wypraw grupą. Przyszła wreszcie pora na powrót. Droga w dół przebiegła bardzo szybko, urozmaicana rozmowami i zjazdami „na byle cym”. Wszystko niestety kiedyś się kończy , to też nasze łazikowanie trzeba było owego śnieżnego lutowego dnia zakończyć, tym razem w miejscu, z którego wyruszyliśmy. I jak zwykle pozostały wspomnienia , zdjęcia i ten niedosyt powodujący niecierpliwe oczekiwanie na następną wspólną wyprawę.